piątek, 27 czerwca 2014

Stanie na rękach. 4 Powody dlaczego możesz i powinieneś…

link do zdjęcia: tu

Wiele osób wmawia siebie, że nigdy nie da rady stać na rękach, że próbowali kilka razy i nic. Kilka razy to za mało, aby mieć jakiś efekt. Szczerze powiedziawszy też należałam do tych osób.

Stanie na rękach nie należy dla najłatwiejszych pozycji, ale gdy już się ją opanuje, sam zobaczysz jakie to proste i ile korzyści dostaniesz z tego tytułu. Wiem to z teorii i z opowiadań innych osób, które stać na rękach potrafią i praktykują, ja jednak zawsze należałam do osób, które niestety stać na rękach nie potrafiły. Ale chcę aby to się zmieniło.

piątek, 13 czerwca 2014

Zabójcy w ukryciu - trucizny dzisiejszych czasów

http://www.tte.co.uk/asset/image/laboratory-careers-1-710x0.jpg
Żyjemy coraz szybciej, często nie zastanawiając się jakie trucizny znajdują się obok nas, jakie spożywamy codziennie. Często mamy dolegliwości, których wystąpienie ciężko jest wytłumaczyć. Bóle głowy, depresje, nudności, brak chęci do życia i wiele wiele innych.
Zatrucie często kojarzymy z nagłymi wymiotami oraz bólami głowy.
Niestety jest wiele substancji zatruwających nas powoli, dzień po dniu, tydzień po tygodniu, a wszystkie objawy stają się częścią nas.

W  poniższym poście postaram się przedstawić kilka z wielu trucizn spożywanych bardzo często, a nawet codziennie.
 

Chemia rolnicza

Pierwsze pestycydy używane były ponad 200 lat temu. Na początku stosowanie były np. wywary z tytoniu na mszyce lub zieleni paryskiej na stonki.

wtorek, 3 czerwca 2014

9 wskazówek jak osiągnąć płaski brzuch


Chcesz mieć płaski brzuch? Nie ma problemu. Możesz taki mieć.
http://i2.pinger.pl/pgr76/8dac275b0018bd8251f9577e/tumblr_lnf3c9wWSr1qd45ayo1_500.jpg

„Płaski brzuch robi się w kuchni, nie na siłowni”.  Coś w tym powiedzeniu jest. Na pewno mięśni nie wzmocni się w kuchni (chociaż…:)), ale jeśli chcesz mieć płaski, nie wydęty brzuszek sam trening nie da ci twoich upragnionych efektów bez dobrze dobranej zdrowej diety. Zdrowe jedzenie to 80% sukcesu

 Ćwiczenie brzuszków różnego rodzaju powoduje, że twoje mięśnie brzucha stają się twardsze, ale to jest tylko czubek góry lodowej. Nie tylko brzuszki powodują, że ćwiczysz mięśnie tej partii ciała. Większość ćwiczeń powoduje stymulacje tego mięśnia.
 
Poskładałam w całość 9 najważniejszych błędów, w wyniku których nie możemy się cieszyć płaskim brzuchem i przedstawiam Ci je dzisiaj. Zapraszam.

sobota, 17 maja 2014

RZUĆ SWOJEGO PRZYJACIELA! ON CIĘ ZABIJA!




Wiele osób trzyma się kurczowo swojego „ukochanego najlepszego przyjaciela”. Nosi go codziennie przy sobie, w torebce, w plecaku, w kieszeni. Zawsze jest z nimi. Czują, że go potrzebują, że spełnia ich niespełnienie, że pomaga w niedoli, gdy są zdenerwowani, gdy nie wiedzą już co mają zrobić. Innym razem pomaga nawiązać kontakt z innymi, poczuć się „fajnym”, czasami pomaga im odprężyć się po udanym dniu.

Musze Cię niestety zasmucić. To wszystko to ściema! Nie okłamuj się już więcej!


To że każdą chwilę swego życia chcesz przeżywać z najukochańszym papierosem, bo tak to właśnie wygląda, nie jest przeżywaniem życia. Właśnie je tracisz.. uciekając w najgorszy nałóg świata.

środa, 14 maja 2014

AcroYoga lekarstwem na choroby cyber-świata

Jogą interesuję się i praktykuję już od dawna…. Ale muszę się wam przyznać, że AcroYoga jest dla mnie świeżym tematem i w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Niesamowicie łączy partnerów, uczy zaufania, sprawia dobrą zabawę i krok po kroku zmniejsza ograniczenia – ograniczenia umysłowe jak i ograniczenia spowodowane przez nasze ciało.

Ale o tym zaraz przekonacie się sami.
W skrócie AcroYoga – to połączenie asan, tajskiego masażu, akrobatyki i kontaktu z partnerem.


sobota, 26 kwietnia 2014

8 sposobów na wymarzone zęby


Moda na żółte zęby przeminęła, wszędzie tylko biel, biel, biel. Lecz może jednak warto by było znów do niej wrócić. Po co gonić za trendami, wciąż tylko się męczyć. Żółty to kolor słońca, radości i szczęścia. Dlaczego nie odpocząć i zacząć być szczęśliwym?. Czy też tak uważasz? :) Sprawdź sam jakie to proste!


sobota, 22 marca 2014

Wiosenne przebudzenie

W czwartek 20 marca o 17.57 rozpoczęła się w końcu wyczekiwana, utęskniona przeze mnie i pewnie przez wielu z was WIOSNA
Na facebook’u już składałam Wam z tej okazji życzenia. Bo dlaczego by nie uznać tego dnia (i każdego kolejnego) za jeden z najpiękniejszych dni w roku.
Wszystko zaczyna się budzić do życia. My też. I co nam zostaje? 
Dziękować za te dni, być szczęśliwym i jeśli jeszcze nie zaczęłaś – zacząć zdrowo i aktywnie żyć.

Marzycie o pięknej sylwetce? Do lata zostały jeszcze 3 miesiące.
Postanów, że tym razem na marzeniach się nie skończy! Działaj.
 Po prostu zdrowo się odżywiaj i ćwicz.
Jedz naturalne posiłki, nie przejadaj się.
 Ćwicz codziennie coś nowego coś innego, na inne partie ciała. Żebyś szybko się nie znudziła.
W przyszłym tygodniu prześlę Ci przykładową listę treningową.

A tym czasem…wracając do tematu...


5 pomysłów na wiosenne przebudzenie, czyli jak ja to robię: